Recensioner - vad tycker de som bokat med eBeach.se?

Recensioner och kundomdömen
Vill du åka på semester, men vet inte vart? Testa Solakuten för inspiration!
22 Juli 2017
6-8 nätter
2 0 0
Antal rum: 1

89% av våra kunder är nöjda

Enligt recensionssajten Feefo är hela 89% av våra kunder från de senaste 6 månaderna nöjda med oss. Som nya på marknaden är detta en siffra som vi är stolta över men som vi också självklart jobbar på att förbättra.

Vi tycker att det är viktigt att våra kunder känner att de kan lita på oss och vet att vi är ett seriöst reseföretag, trots att vi är nya i Sverige. Därför lyssnar vi ständigt på de kundomdömen och den feedback som vi får.

Vad var våra kunder nöjda med?

  • Flexibiliteten. Ett resesällskap på två vuxna och två barn som reste till Antalya i november 2015, sa:
    "Vi fick skräddarsytt paket med exakt önskat hotellnätter och alla delar av resan hängde samman. Jag var mycket nöjd med den personliga servicen."

  • Positivt bemötande. Ett resesällskap på två vuxna som reste till Gran Canaria i november 2015, sa:
    "Fick ett positivt bemötande vid telefonsamtal. Man tog hänsyn till våra önskemål och lovade kontakta hotellet."

  • Ett alternativ till de stora resebyråerna. Ett resesällskap på två vuxna som reste till Mallorca i augusti 2015, sa:
    "Jag tycker det är ett bra sätt att köpa resa genom er. Man slipper de stora resebyråerna. Men ändå en bra kontakt."

  • Enkel hemsida. Ett resesällskap på två vuxna och ett barn som reste till Kreta i juli 2015, sa:
    "Lätt och överskådlig sida att boka resan på, allt funkade klockrent med transfer och allt."

  • Bra priser. Ett resesällskap på tre vuxna och ett barn som reste till Cypern i juli 2015, sa:
    "Smidigt att välja boende och flygbiljetter efter din egen budget. Billigare än att boka klassiska charterresor.

    Alla våra kundomdömen från Feefo hittar du här.

Vad var våra kunder mindre nöjda med?

  • Inte tillräckligt med information innan avresa
    En del av den feedback som vi fått har gällt att kunder vill ha mer information innan avresa. För att förbättra den information vi ger, har vi gjort vår bokningsbekräftelse tydligare och börjat skicka ut fler mejl med information och reseinstruktioner när det närmar sig avresa. Vi har också utökat öppettiderna för vår kundservice så att du enkelt kan kontakta oss när det passar dig.

  • Långa telefonköer under sommarsäsongen
    Vi tycker att det är jätteviktigt att våra kunder kan komma fram till oss när de har frågor. Under sommarsäsongen fick vi väldigt många bokningar, vilket vi tyckte var jätteroligt. Däremot märkte vi att långa kötider uppstod under vissa perioder. Därför har vi sedan sommarperioden 2016 utökat vårt team rejält och anställt fler duktiga kundserviceagenter.

Vill du veta mer om oss och resorna vi säljer? Mer information hittar du här.