Recensioner - vad tycker de som bokat med eBeach.se?

Utsikt över hus på en klippa och en strand
Vill du åka på semester, men vet inte vart? Testa Solakuten för inspiration!
Antal rum: 1

Så här tycker våra kunder

Enligt recensionssajten Feefo ger våra kunder oss i genomsnitt 4 av 5 i betyg. Som relativt nya på marknaden är detta en siffra som vi är stolta över men självklart jobbar vi på att bli ännu bättre.

Vi tycker att det är viktigt att våra kunder känner att de kan lita på oss och vet att vi är ett seriöst reseföretag. Därför lyssnar vi ständigt på de kundomdömen och den feedback som vi får.

Vad var våra kunder nöjda med?

  • Flexibiliteten. En familj med två vuxna och tre barn som reste till Malaga i juni 2017, sa:
    "Ett enkelt sätt att sätta ihop sin egen resa med flyg, hotell och transfer! Bra utbud! Dessutom mycket prisvärt!"

  • Positivt bemötande. En familj med två vuxna och ett barn som reste till Malaga i juli 2017, sa:
    "Andra gången jag bokar resa med eBeach. Lika bra denna gång också! Mycket bra kundservice, både via telefon och email. Trevlig och hjälpsam personal."

  • Ett alternativ till de traditionella resebyråerna. En kvinna som reste själv till Alicante i mars 2017, sa:
    "Tycker om att man kan välja på så många olika sätt och att man slipper de stora resebyråerna."

  • Enkel hemsida. Ett par som reste till Rhodos i juni 2017, sa:
    "Fantastisk enkelt och lätt att klicka sig fram till resan man vill ha. Så bra med diagrammet så att man kan välja billigare alternativ.”

  • Bra priser. En familj med två vuxna och två barn som reste till Mallorca i juni 2017, sa:
    "Vårt hotell var mycket billigare hos eBeach än andra aktörer. Beställning och betalning gick smidigt.

    Alla våra kundomdömen från Feefo hittar du här.

Vad var våra kunder mindre nöjda med?

  • Inte tillräckligt med information innan avresa
    En del av den feedback som vi fått har gällt att kunder vill ha mer information innan avresa. För att förbättra den information vi ger, har vi gjort vår bokningsbekräftelse tydligare och börjat skicka ut fler mejl med information och reseinstruktioner när det närmar sig avresa. Vi har också utökat öppettiderna för vår kundservice så att du enkelt kan kontakta oss när det passar dig.

  • Långa telefonköer under sommarsäsongen
    Vi tycker att det är jätteviktigt att våra kunder kan komma fram till oss när de har frågor. Under sommarsäsongerna får vi väldigt många bokningar, vilket vi tycker är jätteroligt. Däremot innebär detta dessvärre lite längre kötider under vissa perioder. Därför har vi utökat vårt team rejält och anställt fler duktiga kundserviceagenter. Vi har under sommaren 2017 dessutom lanserat den nya tjänsten ”Mina sidor” på vår hemsida, där du enkelt kan skicka ett meddelande till om oss om du har några frågor eller funderingar.

Vill du veta mer om oss och resorna vi säljer? Mer information hittar du här.

Har du inte hittat det du letade efter?